Ловець повітряних зміїв

   Минуле впливає на наше майбутнє набагато сильніше, ніж інколи ми можемо собі уявити. 


   Маленька дрібничка, зроблена мимохідь в той час, може аж занадто вплинути на цей. Письменник Халед Госсейні розповідає про це в своїй книзі "Ловець повітряних змій". Просякнута кров'ю війни та кров'ю розірваного серця, вона не зможе нікого залишити байдужим. Війна на вулицях рідного міста, де народився, де виріс... Чи може вона бути менш страшною, ніж та війна, яка йде в середині самого себе? 

   Головний герой Амір ні на мить не перестає думати про те, як би все могло бути, аби того дощового дня 1975 року він вчинив би інакше, правильно. Наскільки змінилося б його життя, життя його кращого, вірного друга Гассана, готового заради нього їсти землю... Готовий... "Для тебе - хоч тисячу разів". Книга, в якій історичні перепитії занадто влучно переплітаються з художньою історією автора, доповнюють одна одну, створюють щось нереально гарне, трагічне та щире... Книга, яка показує всі жахіття життя в Авганістані в часи війни, життя людей, яких дискримінують тільки через те, що вони поклоняються іншому богові чи мають не ту національність. Дружба та кохання, зрада та вірність - ось, що автор хотів нам показати. 



   Життя часто буває нелегким, але "завжди є спосіб стати хорошим". І тільки пройшовши через всі жахіття, головний герой Амір зумів знайти цей спосіб. 



   Я не плачу над книгами, але ця ледве не змусила мене заплакати від тої туги, яку зуміла викликати. Автор у ній порушив усі теми, які мені найбільше болять і торкнувся мого серця, ніби ножем, надовго залишаючи в думках те, що прочитала. 



   Звісно, книжка заслуговує на ⭐ ⭐⭐⭐⭐. Не даремно вона 101 тиждень протрималася серед бестселерів. Рекомендую почитати її всім. У моєму серці вона зайняла гідне місце поруч із "На межі самотності", а може й вище. 



   Така ж гірка, така ж життєва... Така ж життєствердна та добра, на межі між боляче та занадто гірко. 

Коментарі

Анонім каже…
Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою