Воно повернеться по тебе

    Анон, сьогодні я хотіла б тобі розповісти про новенький фільм, що вийшов на екранах кінотеатру 7 вересня. Я взагалі полюбляю читати книги Стівена Кінга, проте жахи насправді не люблю. Особливо фільми жахів. Але все-таки це кіно не змогла не подивитися. Отож його зняли за книгою відомого американського письменника, батька жахів - Стівена Кінга. Якщо бути точною, то за першою частиною - "Клуб невдах". Режисером фільму став Андресс Мускетті. 

    Знаєш, Анон, коли ти пишеш відгук на книгу чи фільм, то хочеться розповісти все по порядку, але інколи це буває справді важко зробити. Цього разу в мене саме така ситуація. Але я спробую. 

    Сюжет: розповідається про групку дітей з вигаданого містечка Деррі, у якому невідома істота вбиває, краде дітей. Воно живеться страхом, ненавистю та розчаруванням. Головний герой - Білл Денбро допомагає своєму маленькому братику зробити кораблика, адже надворі осінь, йде дощ. Коли справу закінчено, Джорджі біжить, щоб запустити його. Але так і не повертається. Ніхто не знає, де він дівся. Найтяжче Біллу, який не вберіг свого маленького братика, якого дуже любив. Та через рік він дізнається, ЩО саме вбило Джорджі, проте бачити його можуть не всі, а лише деякі діти. Разом вони намагаються подалити цю істоту. Та чи вийде? 
     Мої емоції складно передати словами, адже фільм справді моторошний. Інтрига, переживання за героїв, справді жахливі картини на екрані, а також спецефекти та звуки - лякають. Багато темних кімнат, червоних кульок, божевільного сміху та клоуни, клоуни, клоуни... Бр-р-р-р... Аж мурашки по шкірі. Я взагалі боюсь дивитися фільми жахів, боюся крові, темряви... Мені було страшно. Та чи злякає тебе, Анон, цей фільм? Якщо мені хотілося вийти з кінотеатру, аби не дивитися на жах, що був на екрані, то думаю, що ти теж можеш злякатися... 
    Та мені було й дуже сумно. Я ніколи не плачу над книгами чи фільмами. Та ось майже в кінці фільму все-таки пустила сльозу. Неможливо було дивитися на зустріч Білла та Джорджі в тому жахливому місці. Переповідати немає сенсу, це треба дивитися і... Сумувати? Так, тому що справді дуже тяжко. Особисто для мене втрата рідної людини - найгірше в житті. 
      Актори зіграли свої ролі чудово. Вони зуміли виразити всі емоції та передати нам відчуття своїх героїв. І це справді дуже класно. Тому як фільм може бути поганим? Я рекомендую його до перегляду не тільки любителям жахів, а і всім фанатам Стівена Кінга і просто тим, кому подобається дивитися справді цікаві фільми. 

   Та це не  кінець. Тільки перша частина. Адже Воно повернеться по тебе.  


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою