"Таємнича історія Біллі Міллігана"

   Давненько я не викладала фото з книжками і не писала про них тут. А все чому? Тому що осінь разом із собою принесла в подарунок і навчання. 

   Почну з того, що мені подобається те, як пише Деніал Кіз. Мене не залишила байдужою його книга "Квіти для Елджернона". Тому ось я прочитала ще одну - "Таємнича історія Біллі Міллігана". І вона теж доволі цікава. 

   Сюжет. Розповідається про хлопця, який страждає на хворобу "множинне розщеплення особисті". В ньому існує 24 людини, котрі дуже відрізняєються один від одного. Отож одного разу до Біллі приходить поліція та звинувачує його в трьох зґвалтуваннях. Але хлопець нічого не пам'ятає. Слідство вирішує розібратися в цьому. 

   Тут варто сказати, що книга написана на реальних подіях. А така людина справді була. Її вдало вилікували, з'єднавши всіх 24 особистостей. Чи так само закінчилась книга, я вам не скажу, тому читайте. 

    Вона складається з трьох частин, епілогу, післямовоми, а також примітки автора. Перша частина розповідає про сам процес звинувачення/виправдання Міллігана, друга книга містить інформацію про життя Біллі до того, як його звинуватили, а третя... Вона заключна, але не повністю. Скажу, що найбільше мені сподобалася друга частина. 

   Книга насправді дуже хороша. Адже змушує замислитися, чи справді ми маємо право насміхатися над людьми, які потребують нашої допомоги. Дає зрозуміти, що насильство - це не вихід, а конфлікти потрібно вирішувати мирним шляхом. 

   Наше внутрішнє "Я" дбає про нас, тому ми маємо піклуватися про нього. 

   А ще я знаю, що на екранах телебачення показували фільм "Спліт", у якому головний герой теж страждав на таку хворобу. Але фільм відрізняється від книги, знятий не за нею. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою