Томас Гарріс - "Мовчання ягнят"


 
  Цікава книжка. Прочитавши її, я навіть не знаю, що тут написати. Немає думок для відгуку. Погано це чи ні? Можливо, вона мене так захопила, що я не знаю, що сказати. Або, може, книга не вразила мене, тому і слів не можу підібрати? 

    Насправді вона цікава і мені сподобалася. Тому розповім про сюжет. Кларіс Старлінг отримує завдання від Джека Кроуфорда. Їй потрібно дізнатися деяку інформацію в серійного вбивці, на рахунку якого 9 вбивств, але також цей чоловік чудовий психолог та може стати хорошим інформатором. Він справді може допомогти ФБР спіймати іншого вбивцю, який полює тільки на дівчат, з яких знімає шкіру. Два серійні вбивці, Кларіс Старлінг - студентка Академії та ФБР. Отож що вийде з цього? 

    Мовчання ягнят - саме цього хотіла Кларіс. Та чи отримала вона його назавжди, коли допомогла дівчині? Лектор вважає, що воно повернеться. А що він сам буде робити, коли забави закінчаться? 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою