Айзек Азімов - "Фундація"

  Це одна з книг, які входять до циклу із семи науково-популярних романів цього автора. 

  Сюжет. Розповідається про те, як велика Імперія в космосі зазнає краху, а вчений, що винайшов таку науку, як психоісторія, передбачає цю кризу. З метою зберегти всі знання та скоротити кризу до 1000 років замість 30 000, Гарі Селдон створює Фундацію, яка буде займатися Енциклопедією. Але чи була це справжня місія вчених? 

  Я прочитала тільки одну книгу із всього циклу. І мені вона далася важко. Ця історія охоплює великий проміжок часу, герої часто змінюються як і самі події. Можливо, саме тому і було складно читати. 


  Ця книга незавершена, тому що їх взагалі сім, а ця тільки третя, але вона має логічний кінець. 


  Любителі наукової фантастики можуть прочитати всі сім, адже автор створив цілий галактичний світ, який має свої правила та свої традиції.  


  Але мені ж було важко осилити цю книгу, тому що я багато чого не розуміла і просто губилася. 


  Проте це тільки моя думка. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою