Енергія


  З того часу як я вступила до університету, зрозуміла, що не люблю марно витрачати енергію. Навіть на дрібниці. Мені подобається робити все вчасно, щоб не було боргів та відчуття хвостиків, які все тягнуться і тягнуться за мною. 

  Можливо, це звучить дивно, але я не люблю прогулювати пари, щоб зробити щось інше, адже потім доведеться витратити так багато енергії на те, щоб підтягнути всі свої борги. Я не люблю робити зайвих кроків, рішень чи чогось ще. І справа не в тому, що я лінива. Так, я не найроботящіша людина на планеті, однак я просто не люблю витрачати енергію даремно. Це не означає, що я лінива. 

  Знаєте, коли ти живеш з таким принципом, то це круто. Тому що ти робиш тільки те, що тобі дійсно потрібно, залишаючи енергію на справи для задоволення. От, наприклад, коли переді мною постає вибір, коли я повина обрати щось одне - я оберу те, після чого мені буде потрібно витратити мінімальну кількість енергії. 

  З таким принципом дійсно легко приймати рішення, тому що немає постійних непотрібних запитань, що збивають з пантелеку. Ти просто знаєш, що так треба  - і так робиш. А правильно це чи ні - питання інше, про яке ми сьогодні не будемо говорити. 

  Просто хотіла сказати в цьому дописі, що завтра потрібно робити те, що нам треба, а не те, що від нас хочуть. Тим паче справи для нашого задовлення вимагають мінімальну кількість енергії. Тому, коли переді мною постає питання: вивчить пари зараз чи потім, я обираю зараз, адже складання боргів вимагає набагато більше енергії. 

  Я не люблю витрачати енергію даремно. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою