Встигнути все

  Часто мені говорять, що я все встигаю робити. І наперед забігаючи відовім, що це не так. Я не встигаю нічого. 

  Насправді життя таке, що ми просто фізично не можемо встигнути зробити все те, що хочемо. Навіть, коли виконуємо так багато, що здається, ніби зробили все на світі - виявляється, що це далеко не так. 


  Я просто готуюсь до пар в університеті в першу чергу, тому і виходить, ніби я все встигаю зробити. Та, якщо дивитися глибше, крім тих пар у людини є багато інших справ, наприклад, хобі і різні захоплення, а ще ж і особисте життя, саморозвиток. Правда? То хіба ж можна встигнути все? Однозначно моя відповідь ні. 

  Життя таке, що часто доводиться ставити пріорітети. Наприклад, зараз для мене важливим є навчання. Не тільки тому, що я хочу отримати диплом, вищу освіту. Ні. Давайте дивитися правді в очі. Життя таке, що гроші в ньому відіграють дуже велику роль. І для мене стипендія, яку я отримую, грає не меншу - це мій єдиний дохід на цей час. Тому так, навчання стоїть на найвищому пріорітеті. Тепер стає зрозуміло, чому з нього не можливо не встигнути все зробити. 

  Та, окрім нього, я маю ще багато хобі та мрій, на які часу в мене залишається не так і багато. Недописані частини фанфіків, ненаписана книга, яка повинна стати бесцелером, непереглянуті аніме та непрочитанні манги і книги... Ех, мріяти, звичайно, ніхто не забороняв. 

  Я роблю багато чого для того, аби встигнути якомога більше, однак не завжди це вдається. І тому хотілося б мати таку здатність не спати ночами. Скільки тоді б можна було встигнути всього. 

  Мабуть, встигнути все. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою