Круто бути маленькою

Круто бути маленькою
Коли нам запропонували тему «майданчика», я відразу подумала, що було б круто написати про щось, що досить близьке мені. Тому можу сказати, що цього разу не я обрала тему, а тема обрала мене. Отож я вирішила писати про маленьких дівчат, адже і сама ростом лише 150 сантиметрів.
Для мене – це завжди було однією з найбільших проблем. В школі я була найменшого росту серед своїх однокласників, на фізкультурі доводилося стояти в кінці. Тоді це здавалося дуже і дуже сумним. В 11 класі мені давали не більше 15 років. Це завжди мене засмучувало, адже так хотілося подорослішати. Також варто зазначити, що коли ти маленька, то виглядаєш не на свої роки, тому і познайомитися з кимось складно, особливо з хлопцями. Адже переважно ніхто твого віку не буде звертати на тебе увагу, тому що він ніколи й не здогадається, що тобі більше років, ніж здається. А ще всі акцентують на цьому увагу, постійно промовляючи: «Ой, яка ж ти маленька». Якби ж вони знали, скільки разів доводиться чути це в день. І розуміти, що нічого змінити не можна, бо ми не обираєм, якими нам народитися.


Крім того, коли ти постійно чуєш такі слова в свій бік, навіть якщо вони говоряться не для того, щоб образити тебе, ти все рівно не можеш не закритися в собі, не можеш не стати такою собі «сірою мишкою». Так виникає комплекс – ти відчуваєш себе якоюсь не повноцінною. З цього приводу зі мною поділилася думкою Маріам Казарян, студентка ЧНУ, 21 рік: «Бути маленького зросту – круто! У цьому я себе постійно переконую, хоч і комплексую через свій невеличкий зріст. Іноді вдається себе в тому переконати, а іноді, коли, приміром, треба дістати щось із верхньої полички шафи, аж переповнює злість, що не маєш змоги це зробити без допомоги стільчика».
Але з часом я теж зрозуміла, що це не так і погано, бути маленькою, потрібно лише знаходити у всьому позитивне. Є багато зірок маленького росту, серед яких зокрема Кайлі Міноуг (155 см.), Доллі Партон (152 см.), Хіларі Дафф (155 см.), Ніколь Річі (155 см.), Шакіра (150 см.) та багато інших. Не дивлячись на те, що всі вони маленькі, їм вдалося досягти успіхів у житті, показати себе з кращого боку, а свою мініатюрність використати на користь собі.
Маленький ріст має багато плюсів, але має також і мінуси. На мою думку, щоб розібратися в тому, чи справді круто бути маленькою, варто визначити, що ж все-таки є перевагою, а що недоліком дівчат з маленьким ростом. Для цього я опитала коло свого спілкування, зокрема тих, хто теж, як і я – невеличкі. Адже кому, як не нам знати про всі плюси і мінуси нашого росту.
Які плюси і мінуси у маленького зросту?

Маріам Казарян, ННІ УФСК, 21 рік.
«Кажуть, що маленькі створені для кохання, тож нехай це й буде плюсом. А мінуси очевидні: задовгий одяг у магазині, який треба перешивати, верхні полички усюди, наче про створення зручностей для маленьких зростом людей взагалі не думають, і найбільший, як на мене, мінус – підбори, підбори, підбори...»

Марія Єгорова, ННІ УФСК, 18 років.
«До плюсів можу зарахувати те, що хлопець маленької дівчини може не хвилюватись за свій зріст, на її фоні він буде виглядати високим, маленькі люди більш компактні, легко можна десь проскочити, пролізти, можна залишитись непоміченою, в маленьких дівчатах більше чарівності, чоловікам таку дівчину хочеться оберігати, одягнувши високий каблук, маленькі дівчата не виглядають "дилдами" та "високими швабрами". Щодо мінусів, то у маленьких дівчат немає довгих струнких ніг, через зріст маєш ріст маленької дитини, виникає проблема, коли купуєш одяг, особливо різні штани, тому що вони завжди довгі, і їх потрібно підкочувати чи обрізати».

Владислава Громенко, ННІ УФСК, 18 років.
«Спочатку я вважала, що це не круто бути маленькою. Але потім дізналась, що це великий плюс. Оскільки я фотограф і журналіст, то я можу проникати, куди хочу непоміченою. Крім того, через твій зріст тобі завжди будуть давати менше, ніж насправді, тобто ти завжди виглядаєш молодшою. Але є й мінуси: в магазині ти не можеш дістати до верхньої полички через свій зріст. На мою думку, це принизливо. Тебе вважають беззахисною».

Ірина Кулініч, ННІ УФСК, 18 років.
«Мені не подобається бути маленькою. Плюс в тому, що для коханого ти завжди "моя маленька", така вся мініатюрна, маленькі дівчата створені для кохання, можна носити каблуки. Мінуси в тому, що на каблуках важко ходить, можна легко загубитись в наповпі, при розмові часто шия болить».

Підсумую всі мінуси маленького зросту:
  • ·        Каблуки – це не тільки плюс, адже багато хто їх не любить.
  • ·   Постійно доводиться дивиться на високих задираючи голову, що ставить маленьких у не зручне становище.
  • ·        Важко дістати щось із останньої полички в магазині.
  • ·        Важко знайти одяг.
  • ·        Автобуси, або «місія неможлива».

Але у маленьких дівчат є й багато плюсів, серед яких такі:
o   Маленькі дівчата здаються милими, кумедними, вони створенні для кохання.
o   Для хлопця ти завжди будеш «моя маленька». Він зможе постійно тебе носити на руках.
o   На фоні маленької дівчини хлопець завжди буде здаватися високим.
o   Маленькі дівчата можуть бути непомічені, коли їм це потрібно.
o   Їх хочеться оберігати.
o   Їх бояться загубити в натовпі, а тому ніколи не зводять з нас погляд.
o   Маленькі дівчата можуть носити каблуки і це буде красиво і доречно.
Отож, можу зробити висновок, що бути маленькою – це круто! Як би багато не було мінусів, плюси все ж таки переважають. Та і не важливо, якого ти росту, висока чи маленька, головне, яка в тебе душа, чи добра ти людина. Нам всім потрібно навчитися помічати більше позитиву навколо нас. Тоді світ буде здаватися нам нереально крутими, а життя стане набагато світлішим і без всяких там комплексів, типу маленького росту. Маю пораду від себе для тих, хто комплексує щодо свого маленького росту. Завжди коли вам нагадують про це, просто скажіть: «Я маленька, бо щастя багато немає». І завжди посміхайтеся!

Використанні джерела: http://www.peoples.ru/friday/top_-_20_star_beauties-pudges.html

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм