Таймлайн

  Інколи люблю себе на думці, що я не філолог і навіть не майбутній журналіст, тому що працювати із комп'ютером, різними програмами мені буває набагато цікавіше, ніж писати, знімати, монтувати... 

  Але ось нещодавно я дізналася про таку річ, як таймлайн. A timeline is a way of displaying a list of events in chronological order, sometimes described as a "project artifact".It is typically a graphic design showing a long bar labelled with dates alongside itself and usually events.

  Це, щоб ви не лінувались і вчили англійську мову, тому що вона дуже корисна і необхідна, незалежно від того, ким будете працювати у майбутньому. 

  Кортше кажучи, мені дуже сподобалося створювати таймлайн. Це цікаво, а результат виходить дуже гарний, інтерактивний та мультимедійний. 

  Я також була безмежно рада тому, що не потрібно було писати на якусь конкретну тему чи шукати інформацію самій, адже так я змогла створити таймлайн про свою улюблене аніме "Хвіст Феї". Отож до вашої уваги мій перший таймлайн

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою