Я люблю писати...і читати.

Коли я почала писати фанфіки за своїм улюбленим фендомом, то ще була зовсім "зеленою" в письменницькій майстерності. І коли я порівнюю першу роботу з 14 чи 15, то справді бачу результат. І це круто. Хоча ще так багато роботи, щоб писати професійно і цікаво...
А сьогодні мені захотілося писати ще краще, аби в майбутньому створити не фанфік, а власну дуже класну і цікаву історію. 

Книга "Литературный марафон: как написать роман за 30 дней" повністю заволоділа мною. Я прочитала її за один день, так би мовити, на одному диханні. 

Справді дуже корисна річ для тих, хто любить і хоче писати - це своєрідний мотиватор. У дев'ятьох частинах вміщено все, що потрібно: поради як найти місце, де можна творити, винагороди за виконану роботу, підбір та опис характеристик героїв, пошук сюжетів, конфлікти, деталі, редагування, агенти, цікаві поради та завдання - тут є все, що потрібно. Не просто сухий текст, а цікаві приклади та думки письменників, які теж писали романи дедлайном А30/31/50К.
Проте таку книжку краще читати етапами, так як вона розділена на глави. І писати, писати, писати...творити.

Можливо, мені колись теж вистачить сміливості на подібний літературний марафон, і я спробую зробити щось подібне...Мрії...

А все почалося з того, що я дуже люблю читати книги, художні переважно.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою