Електронна книга VS друкована

«Коли людина припиняє читати, вона перестає мислити.
Дені Дідро».
Книги – джерело знань. Книга – твій друг, без неї, як без рук. Книга – міст у світ знань. Недочитана книга - не пройдений до кінця шлях.
Існує дуже багато різних приказок та прислівїв про книжки. Мабуть, якщо запитати, то кожен зможе назвати хоча б одну, а то й більше таких.



Та сьогодні вже ХХІ століття. Люди зайняті турботами буденного життя, вони не помічають нічого навколо себе, весь час мають безліч справ. Здавалося б, коли тут читати? Виходить, що в світі електронних технологій книгам не місце. Чи справді це так допомогло зрозуміти опитування у соціальній мережі «Вконтакте».


З нього ми можемо побачити, що з усіх опитуваних осіб, на запитання: «Чи читаєте ви книги?», 19 дало позитивну відповідь і лише один відповів, що не читає. Такий результат не може не радувати. Особисто я очікувала зовсім іншого.
Для мене книги значать дуже багато. Це не простий носій якоїсь інформації. Це мудрість, це метод формування свідомості, це нереальний світ, де можливо все, це спосіб подорожувати без меж. Зараз у мене зовсім мало вільного часу, адже доводиться виконувати багато домашніх завдань, а замість цікавих книг читати нудні лекції. Та навіть за таких умов я завжди стараюся знайти час на улюблену справу.
Останнім часом мені доводилося читати багато книжок в електронному вигляді, хоча частіше я мала справу зі звичайними паперовими книгами, адже шуршання при перегортанні сторінок, друковані літери та запах щойно надрукованої книжки – не можуть не чарувати.   
Коли ти тримаєш книгу в своїх руках, то розумієш, що володієш нею. Ти можеш читати її так, як зручно. Можеш зробити собі каву або чай, які є неодмінними супутниками при читанні. Можеш сісти біля каміну або вікна, зручно вмоститися на кріслі чи дивані. Дуже складно передати ті відчуття, які переповнюють мене, коли я тримаю у своїх руках дійсно цікаву книгу, від якої перехоплює подих, коли я можу відчувати на дотик її, і знати, що вона дійсно моя. Уявляти, що лише я володію тим світом¸ який ця книжка приховує за своєю обкладинкою. На мою думку, електронна книга ніколи не зможе дати читачеві таких емоцій.
Проте у світі, де панують сучасні технології, традиційну книгу почала витісняти електронна. Принаймні, я так думала, адже не раз мені доводилося чути, як не лише молодь, але й люди похилого віку обговорюють такий зручний винахід – електронну книгу. Та чи справді це так знову ж таки допомогло розібратися опитування у соціальній мережі «Вконтакте». І я була здивована, знову приємно.

Я щиро рада, що навіть зараз, коли можна спростити собі життя, не купувати книги за гроші, не ходити до бібліотек, 68,4% осіб, які взяли участь в голосуванні, надають перевагу традиційній книжці.
Підсумовуючи все, хочу сказати, що друкована книга все ж таки краща для мене, адже попри те, що вона не така функціональна, інколи не зовсім доступна для деяких читачів, вона має і свої переваги. Найголовніший плюс друкованої книги для мене – це те, що вона може створювати невимушену атмосферу і дійсно утворювати навколо нас уявний світ, який немає меж.
Світлана Небилиця
Використанні джерела:

А що краще для тебе: електронна книга чи друкована? Залиш свою відповідь в коментарях :3

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою