Подорож

Я дуже люблю подорожі, хоча нікуди ніколи не подорожувала. Побачити світ власними очима - найбільша моя мрія. Адже вони надихають, розкривають, відкривають твоє серце для всіх.
Так хочеться зібрати валізу і майнути кудись. Але весь час нас щось тримає на місці, різні перешкоди: то часу немає, то грошей, то бажання, то погода погана, то ще щось. Але ж ми всі добре розуміємо, що це все лише відмовки. 



Звичайно, поїхати в нове місто чи країну для багатьох важкий крок. Це не так просто, як здається, особливо для нерішучих людей. Та потрібно пересилити себе і зробити це, недивлячись на брак часу чи на якісь заборони з боку інших, якщо ти дійсно хочеш, то варто діяти, ти не пошкодуєш. Адже це не просто так. Подорож - це те, що допоможе тобі розібратися в собі, поглянути на світ по-іншому, це те, що відкриє тебе в собі. 
Я сподіваюсь, що скоро і моя мрія почне збуватися. І я почну подорожувати. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Darker than Black (концовка)

Книга vs фільм

Круто бути маленькою